Sunday, July 11, 2010

♥ untukmu jejaka lautan api sanggup ku redah

bintang-bintang berkedipan nun jauh di sana,sebentar tadi si jejaka meminta aku memakai jersi bola kesayangannya yang dia hadiahkan kepada aku.aku ni memang tidak minat sangat bola,tapi untukmu sayang aku tu turut.aku memakai baju jersi itu dan menunggu jejaka datang mengambil ku,

DEMAM BOLA.

itu lah yang melanda seluruh dunia termasuk jejaka ku.tapi demi dia aku rela menemani dia hingga jam 12 walaupun ada perlawanan jam 2 aku tak betah bertahana mengantuk.dia lelaki kudrat banyak untuk bertahan.aku memonolog seorang diri.

dari jauh kelihatan kereta satria neo kesayangan jejaka mengorak langkah dengan penuh gaya ke arah ku,dia membuka pintu untukku,aku tersenyum apabila dia memandang ku.semua tertanya-tanya bagaimana agaknya si jejaka ini punya paras rupa.anda boleh try google NOMAD KEYNOTE,muka jejaka ku iras-iras dialah tapi jejaka ku agak putih dari nomad.

sampai sahaja di kedai mamak berdekatan institiut kami ,aku mengambil tempat duduk dekat dengan screen supaya si jejaka puas melihat perlawanan,sepanjang perlawanan aku memerhati si jejaka yang terlampau excited dengan serangan demi serangan ,saat itu aku boleh melihat semua gelagat lelaki yang ada di situ.

aku tersenyum,demi mu sayang.tengok bola pun aku sanggup walaupun aku tidak berapa minat

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio