Saturday, July 10, 2010

♥ malam ini

sayang ku ketika kau membaca surat ini,aku ingin kau tahu bertapa bosannya aku
malam-malam di hostel di temani dengan lampu meja yang kecil aku mencari idea untuk menulis ini untuk kau,dan kau akan membacanya sebelum kau tidur esok.

sayangku jejaka hati,
hari ini sudah genap 5 bulan usia percintaan kita.dan aku ingin kau tahu sejauh mana kau akan pergi aku tetap di sini,jangan kau sedih ketika di datangi masalah toleh lah kesebelah aku ada di sebelah mu tersenyum dan mengatakkan
sayang sabar,i ada untuk u.kita selesai kan masalah bersama ,jangan rungsing.

jika kita berjauhan satu hari nanti,sayang ku jika ingin mengubat rindu,kau renung lah bintang,ku sudah pinjamkan satu bintang yang akan terang malam itu untuk mu sahaja,kau ceritalah pada bintang itu betapa kau rindukkan aku,dah pasti bintang itu juga menerangi bumbung malam ku yang sunyi tanpa mu,bintang itu juga akan menyampaikan salam rindumu pada ku,

dan sayang,aku harap selama 5 bulan perhubungan kita ini,jika ada salah silap aku mengharap kau maakn sayang dan sayang ingatlah aku sudah memaafkan apa saja kesalahan mu pada ku,itu yang pasti.

aku cinta pada mu ,
juwita

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio