Saturday, July 10, 2010

♥ kehidupan ku bila ada kamu

aku menarik nafas sedalam dalam mungkin dan mula mencoret kita juwita dan si jejaka pilihan hatinya.

hari-hari ku dengan kehadiran dia di sisi memang menyenangkan.setiap pagi ,aku di kejutkan dengan aluanan suara lunaknya menyanyikan aku lagu cinta dan membisikkan kata rindu.setiap hari aku berjumpa dengannya di tempat pengajian kami setiap kali aku berpisah dengan dia buat seketika aku menjadi rindu dan tak keruan hidupku. hari ini ulang tahun dia yang ke 20 dan aku sudah aturkan temu janji dengannya.aku dengannya bergerak ke atas rooftop fakulti kami berdua,terima kasih kepada sahabat handai kerana telah menolong ku menyediakan makan malam yang palin istimewa antara aku dan si jejaka.

aku berdandan sehabis boleh untuk menjadi cantik untuknya malam ini.aku menunggu dia di tingkat bawah dengan penuh kesabaran ,dari jauh aku sudah nampak kelibat dia berjalan dengan gayanya ,aku tersenyum terima kasih ya tuhan kau telah kirimkan aku kekasih yang sempurna ,

aku terus mendapatkannya,
sayang i tutup mata dengan kain ni ok.nanti dah sampai i buka

dia mengangguk dan aku terus menutup matanya dengan selendang ku,aku memimpin dia naik ke rooftop.sampai sahaja di sana aku terus membuka ikatan kain tadi.kelihatan dia senang dengan hadiah ku ini.dia terus memeluk kan dan membisikkan ke telinga ku.
sayang,terima kasih banyak-banyak inilah hadiah yang terbaik yang pernah i dapat seumur hidup i.

aku dan dia berjalan ke arah meja yang telah di sediakan.dia menarik kerusi untukku dan dia duduk berhadapan dengan ku.aku tersenyum kami makan berteman kan bintang di langit,dan setelah kami habis makan aku mencapai biola kesayangan ku dan perlahan-lahan mengesel biola itu dengan penuh perasaan.lagu imran ajmain seribu tahun ku main kan ,dalam hatiku aku berbisik

sayangku,lagu ini adalah janji ku padamu.biar seribu tahun mendatang aku tetap menanti kau di sini di sisi sudut hati ini ,hanya nama mu tertulis di hati ini.biar seribu halangan mendatang aku akan tempuhi jua untuk bersama mu,biar seribu masa berlalu aku tetap menjadi milikku mu hari ini,saat ini dan selamanya.ketahui lah sayang hanya kau jejaka di dalam hati ku.

aku tersenyum apabila habis mengesek biola.aku memandang dia aku bilang.
sayang,hanya aku cinta kau seorang .

dia tersenyum dah menunjukkan tanda LOVE mengunakkan tangannya pada ku.aku tersenyum dia tertawa dan kami habiskan malam bersama dengan melihat bintang di langit ku harap esok masih cerah untuk kami berdua

0 comments:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio